Magnoliapisze.pl

Profesjonalne opisy produktów
Opisy marketingowe – dlaczego nie warto ich kopiować?

Opisy marketingowe – dlaczego nie warto ich kopiować?

Posiadając sklep internetowy trzeba mieć świadomość, że to, w jaki sposób zostaną wyeksponowane produkty bezpośrednio wpływa na sprzedaż. Unikalne opisy produktów są w szczególności ważne, jeśli sprzedaje się produkty dostępne w wielu innych podobnych sklepach online.

Kopiując treści nie dostarcza się potencjalnym klientom żadnych cennych dla nich informacji. Wartościowe opisy marketingowe powinny być skonstruowane w taki sposób, aby trafić do pożądanej grupy odbiorców. Warto zastanowić się, jakich informacji oczekuje np. mężczyzna kupujący kosiarkę, a jakich kobieta wybierająca sukienkę. Każdy grupa klientów jest nieco inna, więc tekst powinien być dość uniwersalny, a przy tym interesujący. Wiele zależy również od typu sprzedawanego produktu – luksusowe meble, czy też biżuteria dedykowana jest osobom, które cenią sobie jakość i trwałość. Opis musi podkreślać nie tylko wyjątkowość produktu, ale również klienta (np. „Pierścionek z szafirem to idealna propozycja dla wytrawnych i eleganckich kobiet”).

Oczywistym jest, że posiadając w sklepie kilkaset produktów ciężko jest zoptymalizować treści w ciągu kilku dni. Pomimo tego nawet najbardziej zajęte osoby są w stanie stworzyć tygodniowo około dziesięciu opisów. W skali roku jest to ogromna ilość. Czas i tak upłynie, więc warto zmienić cokolwiek, niż nie robić nic. Warto również dodać, że skopiowane treści są bezwartościowe również z uwagi na pozycjonowanie. Nowoczesne opisy mogą być jednocześnie narzędziem do pozycjonowania strony w wyszukiwarkach internetowych.

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.